1 Kasım 2009 Pazar

Yüksek Topuklar

Bir önceki yazımda ayakkabılardan bukadar bahsettikten sonra onlarla ilgili yazı yazmamak ayıp olurdu heralde.

Aslında yüksek topuklularla mazim pekde geçmişe dayanmıyor. Hatta 6-7 ay öncesine kadar onların üzerinde yürümem hatta düşmeden durabilmem bile imkansızdı. Ama gel gör ki gönül ferman dinlemedi. Muhteşem bir azim ile onlar üzerinde durmayı , düşmemeyi, yürümeyi ve hatta bazı topuklularımla koşmayı bile becerebildim. Düşünüyorumda en zoru merdivenlerdi sanırım. Bu hırsı ve azimi başka şeylerde gösterseydim ne olurdu acaba? Projelerimden CC yerine AA alabilirmiydim ki. Neyse zaten bu sevda '' Mahsun Kırmızıgül geldi şuan yazarken aklıma nedendir bilmem:) '' projelerden daha mühim.

Buraya fiyat aralığı uygun sayılabilecek birkaç model ekliyorum. Zaten internette de satışı olanlar var. Genelde tüm alışveriş merkezlerinde bu markalara rastlamak mümkün.

ninewest
bambi
loissane
bambi
bambi
bambi
ninewest

Benim favorim son fotograftaki ninewest ve ikinci fotograftaki pembe;) bambi.

Sizce de jeanlerin altında çok şık durmazlarmıydı.

2 yorum:

  1. çok şıklar ama ben küçücük topuklarla bile yürümeyi beceremiyorum bunun bi yöntemi varmı yüksek topuklarla nasıl yürünür:))

    YanıtlaSil
  2. canım bende başta çok zorlandım sağa sola sallana sallana yürüdüm ama alışıyo insan bence evin içinde dene önce baya bi süre sonra dışarda kullanırsın. ben öyle yapmıştım ;)

    YanıtlaSil