1 Kasım 2009 Pazar

Bakalım Blog Sahibesi Olmak Nasıl Birşeymiş...

Bugün 1 kasım 2009 ve bu benim bloğumdaki ilk yazım.
Günlerce diğer blogları takip edip iç geçirdikten sonra denemeye karar verdim.
Acemiliğim başımda; ne yazacağımı , nereden başlayacağımı pek bilmiyorum açıkcası. Blogları okumaya başlamam sanırım ayakkabılara aşık olmamla eş zamanlı.
Hayır nasıl bu hale geldim onuda anlamış değilim. Açıkcası önceden ayakkabılar giydiğim en sıradan unsurlardı'yürümeyi kolaylaştırmak,sıcak tutmak için değil miydi onlar'
Sonra birgün baktımki ben onları giyebilmek için kıyafet seçiyorum.Şimdi vitrinlerde gördüğüm tüm güzel ayakkabılar benim olsun istiyorum.Pasta, börek, çörek karşılığı satılsalardı ne güzel olurdu evde yapar yapar götürürdüm.

1 Yaş Pasta = Yüksek Topuklu Ayakkabı
1 Poaça = Rengarenk Babetler
1 Çörek=Parmak Arası Terlikler


Hatta indirim zamanlarında Yüksek Topuklu Ayakkabılar 1 Poaça karşılığında bile olabilirdi.
Hem böylece yemek yapmasını bilmiyoruz diye sevgililerden de afra tafra yemezdik.
Cidden yemek yapmasını bilmeyen bayan kalırmıydı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder