18 Aralık 2009 Cuma

UGG Her Yerde

Evet arkadaşlar düğün hazırlıklarına başlamış bulunmaktayım(ve şimdiden sıkıldım)ne zor işmiş meğer.Gelinlik modelleri ararken Melissa Papaj imzalı fotoğrafları görünce ugg çılgınlığının hangi boyutlarda olduğunu anladım.
Güzelim gelinliğin altına olmuş mu hiç onlar Allah aşkına? Siz söyleyin beğendiniz mi?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Bu gelinimizde crocslarını geçirivermiş ayağına. Bana nedense hep hani hemşire terliği diye geçerdiya adı onları hatırlatıyor. Ben hiç kullanmadım ama kullananlar muhteşem rahat olduklarını söylüyorlar.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

7 yorum:

  1. hihihi çok hoşuma gittii:)

    YanıtlaSil
  2. Kokosh'cum ugg'ların bizi teslim almasına izin vermeyelim ;)ozaman düğünümde ayaklarım şişti 3 gün kendime gelemedim ritüeli nolacak;)yürürken çıkan tıkır tıkır sesler artık çınlamayacak mı kulaklarımızda;)

    YanıtlaSil
  3. biz çınlatırız...o tıkırtıları:)ama çıtırın çıtır bacaklarına da çok yakışmış:)ama gymeyiz tabi:)

    YanıtlaSil
  4. merak ettim beyenceğin gelinliği,işim bu ya :)
    bi kaç resim koyarsın dimi :)

    YanıtlaSil
  5. pofiş aynı fikirdeyim onlar böyle giysin bizde çok şirin olmuş diyelim topuklulara ihanet etmek yok;)

    kunupa aslında bikaç model beğendim ama henüz karar vermiş değilim koyacağım ama buraya fotoğraflarını fikrini almak isterim açıkcası işin uzmanından.ben çıldırtacağım heralde gelinlikcideki bayanı;) valla herkes benim gibiyse onların halini düşünmek istemiyorum ;) benim gibileri dövmek geliyormu içinizden;););)

    YanıtlaSil
  6. değişik ama tercih etmem :)

    kış düğününde düğüne kadar belki giyilir bilemedim..
    ama zaten stiletto aşığı ben düğünümde bu fırsatı kaçırmam :)

    YanıtlaSil