7 Aralık 2009 Pazartesi

Tek Taş

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Aslında benim blog sayfası serüvenim evliliğe yaklaşmamla başladı;) Henüz nişanlanmadım ama seygiliyle artık evlenme vakti geldi konuşmasından sonra acaba nişan elbisem nasıl olsa,gelinliğimin altına nasıl bir ayakkabı giymeliyim (bu arada gelinlik modelim nasıl olmalıdan önce ayakkabının derdine düştüm aklımda gelinliğe dair hiç birşe yok.Allahım bu bayanlardaki ayakkabı aşkı nedir böyle;););)) derken bir baktım sıkı bir blog takipçisi olmuşum ve daha sonra blog sahibesi.

Neyse konumuza dönelim.Hani vardırya ilişkinin gidaşatı bellidir sonu evliliktir ve o yuzden evlenme teklifi genelde ihmal edilir.Acaba bende mi öyle olacağım derken tektaşı parmağımda güzel bir teklif ile buluverdim.Fotograflardakine çok yakın modeli ama aynısını bulamadım.

Bundan sonra evlilik hazırlıklarına daha çok yer vermeye çalışacağım.Bayanlar deneyimlerinizden her türlü konuda faydalanmak istiyorum.Daha önce bu yollardan geçenler yardımlarınızı esirgemeyin benden;););)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder