8 Kasım 2009 Pazar

Deri Eldivenler



Soğuk kuş günlerinden ellerimizi korumanın ve ısınınmanın en güzel yoludur eldivenler. Tabi sırf ısınmak içinde sıradan bir eldiveni takıp çıkmak olmaz.Eldivenler ünlülerinde vazgeçilmez aksesuarlarından.Geçen yıl olduğu gibi
'''''ki ben parkbravo indiriminden iki tane deri eldiveni çok makul fiyata almıştım ve bu yıl kullanmak için sabırsızlanıyorum''''' bu yılda deri eldivenler mağazalarda yerini çoktan aldı.

Bence en güzel ve gösterişli rengi siyah ama her rengini bulabilmeniz mümkün.Sadece görüntüsü için değil aynı zamanda ısınayımda diyorsanız içi polarlı yada elyaflı modelleri almaya özen gösterin.Ben mudo, mango ve parkbravo'da gördüm. Hadi bayanlar alışveriş vakti;);)









2 yorum:

  1. bayıldım yaa özelliklede gece mavisi olan eldivene o renkte bir ayakkabı beğenmiştim onuda alırsam ohhhh :D

    YanıtlaSil